Oh, what a night!

Tjoflöjt! vilken kväll jag hade igår kväll!
 
Anette bjöd hem mig och Monica på en myskväll med mat och dricka. Jag var lite sen för Adams kalas "drog ut på tiden". Men är det inte så, att fint folk kommer sent? ;-)
 
Jag kom minsann i rättans tid, för maten var färdiggrillad och bubblet var framme! Ja, man tackar!
Allt smakade kalasgott!
Lagom trött efter att ha haft huset fullt med folk hela dagen, slarvat lite med maten, så slog bara välkomstbubblet rejält!
 
När vi tre damer träffas, så är det inte långt till skratten vill jag lova! Herregud!
 
 
Här har vi självaste värdinnan, Anette! Det är helt och hållet hennes fel att jag mår som jag mår idag. ;-)
 
 
Alkoholen har väl kanske börjat kicka in ju då.... :-))
 
 
Här bjuds det på Irish Coffee, ser gott ut, men vad tusan! Det är ju kaffe i, så det fick jag hoppa över.
Anette visar hur man gör med ett sugrör och sprutgrädde! Och Monica är en idel elev!
 
 
 
Tusen tack tjejer för en jättekul kväll!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0