Gud, ge mig styrka!!

Ja, typ så känner jag i nuläget!!
 
Idag gjorde jag det valet att inte gå in i en mataffär med en totalt hysterisk dotter, utan vi får helt enkelt äta kvällsmat/frukost utan mjölk så tar vi nya tag imorgon.
 
Vad kan ha utlöst denna underbara situation kanske du sitter och funderar över. Jo, det ska jag berätta för dig. Hon ville ha en dricka i affären och det hade jag gjort klart för henne att det inte blir någon sådan för vi har smarrigt vatten i kranen. JAG VIIILL HAAA!!!! JAG DÖR AV TÖRST JU!!! DU ÄR JÄTTEDUM MOT MIG!!! MAN FÅR INTE LÅTA BARNEN VARA TÖRSTIGA!!!!
 
I detta fallet så kvittade det vad jag sa, inget fungerade. Hon hade låst sig totalt och när det blir så med min lille tjej, då finns det inget annat än att avbryta uppdraget och styra kosan hemåt igen.
 
En trött mamma+en hysterisk dotter=ÅKA HEM
 
 
 
Bättre handlingslycka imorgon!
 
Nu säger vi god natt och som det låter här hemma så tror jag de kommer sova gott. :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Men visst är det skönt att man kan "=Hem"! :)

Och (efter att ha läst nya poster här som jag missat) grattis till skola :) ... egentligen ska man väl inte säga grattis? Det var ju inte en gratis gåva, du fick jobba för det ;) SÅ; Bra jobbat! :)
Kram

2012-07-25 @ 11:29:01
URL: http://provtyckningar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0