Testar Tradera minsann.

Sälja, sälja!!
 
Japp, just nu har jag en massa auktioner igång. Lite för många för att vara nybörjare kanske, men ja, ja, vad är det värsta som kan hända?
En utav auktionerna är klara nu och på den gick jag plus, och det känns gött såklart. Men jag har en annan auktion ute som blir klar i kväll....där det inte verkar bättre än att jag helt enkelt har gjort en skitaffär. Men jag gör ju denna köparen RIKTIGT glad! Och det är ju kalas!
 
Men det är allt lite jobb med tradera. Man ska skriva attraktiv text, lägga ut schyssta bilder, hålla koll på mailen ifall någon har en fråga om varan. Sen när auktionen är slut, då ska det kommuniseras med köparna, kolla överföringar på banksidan för att sedan skeppa av grejerna.Sen kommer räkningen från tradera på deras provision såklart.
 Puh! Så, efter detta jobb, så kanske du förstår varför det kan vara en trevlig bit om det faktiskt drar in lite stålar också. :-)
 
Jag håller på att sälja av för små barnkläder så jag kan åka till Ullared för att köpa nya kläder till mina juveler här hemma. Det är en liten hjälp på traven i vilket fall. :-)
 
Det är ganska kul att sälja men också väldigt pirrigt....och ett väldigt passande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0