Alvas 6-årsdag!

 
Hipp, hipp Hurra!!
 
Ja, idag var vi på kalas till min brors minsta dotter som fyller 6, ja, alltså inte förrens imorgon men kalas gick lika bra att ha idag tyckte Alva. :-)
(jag har inga bilder på självaste födelsedagsbarnet, för hennes föräldrar önskar att hålla henne borta från Internet. Respekterat självklart!)
 
Vi fick jättegod marsipantårta med, såklart, 6 ljus på. Alva fixade utblåsning av ljus med bara två försök! jag tror bestämt att lungorna blir extra starka när man fyller 6. :-)
 
Hon fick massa kuliga presenter! Pyssel, kläder, leksaker. Ja, hur mycket som helst. Men en present som jag skådade, gjorde nästan att jag störvade av stolen!
Ungen fick en Hello Kitty-parfym!!
Ok...hon blev jätteglad och tyckte den luktade himmel (vilken det verkligen inte gjorde), men är det verkligen en lämplig present till en tjej som fyller 6?
Det tycker inte faster Anna!! Nähä då!
Rent av tramsigt!
 
Efter fika och presenter, så satte sig mina barn tillsammans med kusin Wilma (min brors äldsta dotter) och morfar för att spela lite "Bygga Lus".
Mysigt, mysigt!
 
Här har vi självaste Wilma!!
 
 
 
 
 
Men klockan går fort som alltid, så vips, så var det dags för hemgång.
 
Grattis Alva, hoppas de grattar dig ordentligt i skolan imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0