Träna så skjortan står rätt ut.

Ha ha ha!! ja, det är ju ialla fall så jag vill ha det.
Men vi får se vad tiden räcker till. Jag skulle börjat dansa zumba i veckan men alla pass var packade.
Nu på söndag, då därimot kör vi!
Nu har jag även varit lite förutseende så jag har även planerat in torsdagen (om en vecka).

Ska bli spännande och se vad det är för någon träning och hur jag känner för den.
En sak är ju helt klar, jag ÄLSKAR att dansa!! När jag hör musik så spritter det i hela kroppen. Och taktkänsla har jag massor, så den biten lär inte bli något större bekymmer.

Det måste till en sån träning för att jag inte ska tröttna....för det gör jag jättefort annars.

Men på söndag får jag se vad det handlar om.

Jag ska även prova ett pass som heter BODY BALANCE. Det är en blandning av pilates och ......eh, ja något mer. man skulle tydligen bli ett med kroppen.

Ska i vilket fall bli spännande. Men på Sportlife har de ju massa regler, vilket an måste ha när det är så många so tränar där. Men det känns lite argt. Det finns straffavgifter allt från 40 kronor till 3800 kronor.

Iii! Undrar om jag har råd att gå in? Nä, skoja bara. klart att det måste vara ordning och reda för sjutton.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0