Skolfoto.

Nu har det ju varit fotografering på skolan för mina små puddingar.

Allt sker i den tekniska världen nu för tiden, så när vi ska beställa korten gör vi de via en hemsida.

Och detta är kanske inget större problem för vissa, men för mig är det enerverande till 1000!!

Jag satt och beställde klart mitt lilla kortpaket....då jag plötsligt ser att de har lagt ut olika tagningar på barnen.
Man kan alltså välja vilket av dessa kort man vill ha. JAHA!! Men jag har ju redan beställt. Vad händer då? Väljer de ut vilket kort de tycker jag ska ha eller hur funkar det egentligen?

Det verkar ju inte riktigt rätt... Jag fick fort som satan skicka iväg ett mail till detta fotoföretag så jag hoppas att allt löser sig. Men ÅÅÅÅÅ!!!!!

Posten.... Inget att föredra alls?? Eller att man får välja hur man vill ha sin beställning? Men det är klart, då fattar jag väl inte att man kan välja!


Chipp och hej, tom butelj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0