I väntans tider var det ja.

Ja, här sitter jag med en dubbelsäng som borde bäddas färdigt och en kladdkaka som ska bakas med barnen.

Men vad gör jag? Jo, jag sitter i min väldans goa soffa och lyssnar på torktumlarens sövande ljud och väntar på min

älskade Tobbe som är iväg och köper ny ytterdörr till vårat lilla hus. Vi har bestämt oss för att i vinter ha en dörr som

faktiskt går att stänga utan risk för att karmen följer med.

Vi står i valet och kvalet mellan två modeller.

Jag kände mig riktigt modig idag och sa till Tobbe: "Du får ta den du tycker är finast".

Aaa!!! Never been there, never done that. Detta kan bli lattjo!
Anna släppte på kontrollremmen! Yeay me!!

Nä, nu får jag skärpa till mig. Nu får det bäddas och bakas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0