En mycket bra lördag!

I går gick vi upp tidigt för att bege oss till Örebro.
Där bor min gamle vän, Sofia. Hon är en barndomsvän som sedan flyttade till Örebro.

Här är lite bilder från resan till och från Örebro!


Här hade vi frukoststopp på McDonalds!




Kidsen fick välja vilken leksak de ville (nästan). Detta var en upplevelse!





Nu är vi äntligen framme hos Sofia!! Adam ville såklart bygga ihop sin leksak! 




Jaha, här är jag med min vän som jag träffar....tja, vart tionede år eller nåt och detta var den bästa bilden vi fick tillsammans.... Sofia blev ju bra ialla fall!







På vägen hem fick Tobbe köpa sig nya solbrillor. Åh, schåå schnögg alltså!!




Efter cirka 50 mil i en bil, så blir man lätt lite sömnig!






Ja, du Sofia! Det var jättekul att äntligen få träffa dig och se hur ni har det i Örebro!!

Nästa gång får det nog bli lite längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0